dissabte, de juliol 30, 2005

OPERACIÓ ESTAMPIDA


Avui ha sonat el despertador a les 7.35 del matí. Petit inconvenient si tenim en compte que ahir em vaig gitar tard, em va costar adormir-me, avui és dissabte i, a més, el meu primer dia de vacances. Però, bé, almenys que tinguem clara una cosa important: ahir vam fer tots els de la feina l’operació estampida i avui estic oficialment de vacances, va-can-ceeeeees... aquest serà el nou mantra de la temporada, sona tan ple d'harmonia, tan relaxaaaant... Quasi que m'abelleix enregistrar-me 60 minuts dient «vacances» i posar-me la cinta després per fer taixi: Aspirar, respirar, doblar els genolls, acaricio la crin del caballo, la grulla extiende sus alas... VACAAANCES...ummmmmmmm

Durant un mes, ja no aniré per intuïció fins a la parada de bus (i sort que els autobusos són verds gespa del Castàlia, perquè així amb un poc que tinga oberts els ulls ja en tinc prou). Deixaré de dir «bon dia» a les bosses que hi ha al penjador de l’oficina, perquè és el primer que veig dels meus companys quan obri la porta (ells, acostumats a la mano que mece la cuna i deixa el correu, ja no s'estranyen tant de la porta en moviment saludadora, perquè després apareix jo). Deixaré de col·leccionar botelles d’aigua de diferents tamanys entre la pantalla de l’ordinador i el telèfon, de perdre els tacos dels post-it, de fer-li cara de reina del gel al conserge d’ulls de Nancy (que és un pijo, un hortera, té nòvia i no em saluda quan em veu al Zara) i de beure'm el cafè salat del rectorat (però enyoraré les rosquilletes integrals i les converses de l’esmorzar).

Jo no aniré a la Selva Negra, ni a Àmsterdam, ni a Noruega, ni a Dublín, ni a París. No sé encara que faré d’aquest mes. De fet, m’he mentalitzat que enguany viuré de les fotos dels viatges impressionants de la gent que m’envolta. Em sent un poc com si fóra una Bridget Jones obligada a conformar-se amb llepar els anuncis de Carte d’Or en plena etapa d’operació biquini, però bé, tinc el cap ple de projectes (anar al FIB, a la platja, recordar el meu català, aprendre Corel, revisar el que sé d'Acc-ecs, quedar amb els amics, conduir, fer excursions...) i tot un mes per endavant. Les fotos, per a setembre.

1 comentari:

Anònim ha dit...

¬¬ I com fastidia comprovar que els comentaris que em fan... són publicitat(catxis!)