dilluns, de juliol 24, 2006

enFIBada

Avui ens deixa el FIB fins l'any que ve. Enguany no he anat però, com tots els anys, l'he tingut present. Dijous vaig veure l'ambientet de la festa de benvinguda i la resta dels dies ho he anat seguint per la ràdio o la tele. També he tingut les cròniques dels amics que sí que van anar i un detall xulo: si el vent bufava cap a la muntanya, m'entrava la música pel balcó... d'eixa manera vaig poder escoltar Enjoy the silent dels Depeche des del llit... tot un luxe!

PD: Espere més informacions dels que van anar i, si pot ser, veure les fotos! Molts besos als afortunats.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Maite deixo el blog que tinc que estudiar i fer un munt de coses!!. Així que si vols alguna cosa msn o mail, ja parlem en persona.

bixito

Anònim ha dit...

Hola Inger,

Ja ens comuniquem aquest cap de setmana. Tu sempre amb el motoret en marxa... molts besets, perla.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hoooola guapa!
Te vaig cridar al mòbil però crec que se va posar el teu germà... o és que ja tens secretari i tot que atenga l'agenda?
Tens raó amb això de Castelló ciutat fantasma... crec que ja he vist una bola de matoll sec com a l'oest... aiaiaiai. Molts besets. Muuuuuuuuas

Anònim ha dit...

El meu secretari que és un tessor i el tinc tot el dia organitzanme la vida, i mentres jo a bucejar i pendre el sol quans sacrificis hi ha que fer en esta vida!.
Ja parlem demà.
Muass
i a passarme per l'arc de triumf tot!.

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Avui tornen els meus pares després de 3 setmanes, crec que si s'en van avui altra volta me faré un coco Enzo, ja parlo asoles aggggggg
Demà a per l'ordinador, quina il.lusió!!

Anònim ha dit...

Hoooola Robinson Crusoe... quina gràcia el teu nick! Supose que avui ja aniràs a mirar un ordinador nou, ole ole ole, visca la tecnologia! jo ara a fer feineta. Molts besets (i saluda al coco). Muuuuuuuuas

Anònim ha dit...

"Quien e insulta siempre no me ofende jamás".


per a Yoplay "Creo que hoy puede que llueva en Cuenca"