diumenge, d’abril 08, 2007

ComO un fAn:

minihOmenAtge a lA cAsA AzuL

¿Qué quieres que te diga?
¿Que mi vida va genial...?
¿Que todo transcurre tal y como lo pensé...tal cual, sin más?
¿Que todas mis decisiones
pasan por un autotune de aciertos...?
Qué mas da... Si no lo vas a escuchar

¿Qué quieres que te diga?
¿Que escogiste lo mejor...?
¿Que ya no quedaba amor...?
¿Que no me merecías porque eras lo peor?
¿Que tengo mil ilusiones?
¿Que ya no queda ni un gramo de pena?
Qué mas da... Nunca supiste escuchar

¿Qué quieres que te diga?
¿Que el tiempo va a mejorar?
¿Que el gobierno esta fatal?
¿Que el barça hoy ha vuelto a pinchar?
¿Qué quieres que te diga?

Que sin ti no puedo más,
Que mi vida se rompió cuando te fuiste sin pensar que...

Nunca, nunca más me iba a recuperar
Porque cuando tu jugabas yo creía
Que lo que hacías era amar
Y mientras,
Yo me enamoraba como un fan
De tu voz, de tus amigos, de tu ropa
Y de tu manera de mirar

¿Qué quieres que te diga?
Que prefiero pasear por la playa
Y escuchar a Billy Joel o quizás a Ben Folds Five
Porque sé que tu los odiabas
No eran suficientemente indies
Qué mas da...
Tu siempre fuiste lo más

¿Qué quieres que te diga?
¿Que el trabajo no esta mal?
¿Que cerraron el local donde solíamos tocar?
¿Que quieres que te diga?
Que me arrancaste el corazón
Y hoy se te ocurre venir a pedir perdón
Después de un siglo o dos...

Il·lustració d'un dissenyador anglés anomenat Adrian Johnson que té uns dibuixos d'estètica retro que són una preciositat. Us recomane que entreu a l'enllaç que us pose http://www.adrianjohnson.org.uk/


8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Maite!! que està canÇó és molt tirsta,no?, a vore si fiques alguna cosa més animà (fica el k vullgues!!!!).
Vaig a animar-te, i ojo con las Bárbaras ji,ji,ji

http://www.youtube.com/watch?v=qq70cUYCVdI

Anònim ha dit...

Tens raó, Flor... la lletra és un poc trista però jo no ho estic! els Oohlas... ais, tu si que saps cuidar-me ¨les orelletes :P

Muas

Anònim ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=PK5weNE6oAk&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=34Uq1tCRKzM&mode=related&search=

Anònim ha dit...

Aclariment; Bárbara és el personatge de la peli que vam vore el diumenge "Diario de un escándalo", i que por donae la dona esta!!!. va estar be el diumenge pelanmos de fred pel port i menjant gelat mentres plou. mUass

Anònim ha dit...

Maite avui a les tasques, ja he quedat amb Esteban alias cor de pataca torrà de pell dura i jo cor de pataca bollida,t'esperem i a Basi i a Maria i...ja parlem

Anònim ha dit...

Somriuuuuuuuuuuuuuu que tot és tan bonic, no perguem les il.lusions,les ganes de fer coses, els projectes, els viatges, els festivals, disfrutar d'un café amb els amics,fermos un vi (del bo),ballar, treballaren el qe t'agrada, diseñar,dibuixar, eixir, entrar, y Ser LLiure i tan feliÇ que quede com a idiota i tot. Free forever!!!http://www.youtube.com/watch?v=UjftSv3zq1w&NR=1

Anònim ha dit...

Vaig a estrenar el protàtil, per fi!!!!. No et vaig poder contestar sms ahir pq no tinc saldo, estic pelà!!.
No m'ha passat res en particular de bo, i és més l'únic que intento és disfrutar de les xicotetes coses (que son tan xicotetes que a voltes no les veiem), i ja sap que ho te que saber que si em necessite jo sí estic ahí,pq la paraula per mí tambè és important.
Açó de ser fadrina vella (al meu poble ho dieun així està que te cagues en les bragues!!).Muass

Anònim ha dit...

El final del comentari anterior el retiro(el de "te cagues en...") quede fatal,però fatal,i que malparlà m'he tornat!!, ací estic lluitant en els programes!! gràcies per recomanacions.Fins demà.
Muass