diumenge, de juny 24, 2007

Els perVersOs plAns deL Dr. Calcetí SuaT...


Revetlla de sant Joan, concert a l'auditori dels Straitjackets... però el malèvol Dr. Calcetí Suat tenia uns altres plans reservats per a mi... apoderar-se del meu cos sota l'esferidora forma de refredat per rentar-me el cervell i convertir-me en un membre més del seu clan (els calcetins suats jr.) ... ais, Senyor, quanta maldat! a la foguera la fever del saturday night!

Los Straitjackets & the Pontani Sisters



I altres enllaços més...

http://www.youtube.com/watch?v=09NwLnK2Hrc&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=d5Yn41J1AqM&mode=related&search=

2 comentaris:

Anònim ha dit...

¿Calcetí suat?,suposo és un missatge en clau, així que no faré preguntes, jo tambè sense concert de l'Auditori i sense foguera, i per cert podíes dir-me que et feia el concert pq jo tb volía anar, així que per falta de comunicació, i de previció ens vam quedar sense entrades (aixó em van dir almenys). Besets per tú i no pel calcetí suat. Adie

Shibuya ha dit...

Ei, Inger, el Dr. Calcetí suat es un villano malo malísimo que personifica el virus aquest ronyós i inoportú que em va arribar just cap al final de setmana. Crec que avui, que em trobe molt millor, inventaré una minihistòria per desfer-me definitivament d'ell. Besos amb mascareta!