dimecres, d’agost 22, 2007

FaR fROm hOMe...

Senzillament... enganxa!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Pots crear el teu avatar o personatge Simpson ací:

http://www.simpsonsmovie.com/main.html?cid=es
me cagüen la que he quedat amb Casque i no puc anar!

Anònim ha dit...

Que conste que del vídeo anterior el millor és la cançó, la lletra i la entonació. Resulte de mal gust...pero be

Anònim ha dit...

MAITE I ESTEBAN quina mariquita més xulilongi!! les mariquites molen, tiriri tiriri quina cançoneta més guai os he ficat i avui trabaja flojo trabaja. Ja estic més aprop de la il.luminhació pq m'aprpo al flexo!
Au

Anònim ha dit...

Açó ja havia passat, no és ara és abans fa temps...no és repeteix.Sort

http://www.youtube.com/watch?v=3frpqSQAEVA

Anònim ha dit...

Post anterior rallada al canto, no faces cas!
Mua i cuidat molt!

Anònim ha dit...

nota del día:el art del despiste el vaig apendre jo fa molt, no cole .La edad és un grau jiji
açó ja nos cosa meua jo estic out!
tirirí

Quina nit més dura d'estudi i escoltant música, avui mánega curta jojo
ja et conte perla

Anònim ha dit...

Sí tinc que estudiar per la nit pq tinc insomni, i sí estava estudiant de veritat que ja toca!