dimarts, de maig 20, 2008

SaNdRa uVe

Fa temps va caure a les meues mans un llibre de còmics que em va agradar molt. Es titulava Los juncos i el signava Sandra Uve. Aquell còmic era com un diari personal que teixia, amb una mescla estranya de sinceritat crua i dibuix infantil, tota una teranyina de vivències de l'autora entre 1978 i 2006... I jo, que reconec que de vegades tinc un punt voyeurista i de maruja de l'escala, vaig quedar enganxada a les seues pàgines. Començant per la platja de Gavà Los juncos parla d'amors, de les primeres decepcions, de festivals de cine i de música, de projectes professionals, pèrdues, viatges, silencis, treballs, camins i cerques (fallides i no tant) cap a moments de felicitat... i qui no es pot trobar identificat amb alguna pàgina si ens conta això!

I tot aquest preliminar és per anunciar que he descobert que aquella Sandra Uve que vaig llegir fa uns anys, va inaugurar ahir una exposició a Barcelona, a la Biblioteca BonneMaison de Barcelona (Sant Pere mes baix, 7 (metro Urquinaona / Jaume I). I que una servidorà tractarà d'anar cap allà :)

http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=131354993&blogID=350374759

1 comentari:

Anònim ha dit...

Eres bonica i avant!!!