diumenge, de gener 18, 2009

ImprO HOrrOr ShOw:

GaTetes caLenTes, AssAssIns amb RenTaPlaTs-mAns, DiTs jUsTOs i AlTrEs iMprOviSaCiOnS

Divendres vaig proposar un plan d'última hora per a la nit de dissabte pel facebook (com no, passe més temps allà que a cap altre lloc). Com la cosa va ser un pensat i fet, el que millor quedava era crear un esdeveniment per un espectacle d'improvisació... i per a ser una decisió d'última hora, la cosa va anar molt bé.

L'espectacle, al Teatreneu, corria a càrrec del grup Planeta Impro, que se n'ixen de les situacions més insòlites amb més recursos que McGyver amb un xiclet. El procediment és fàcil: són 4 còmics: dos xiques i dos xics, i el públic fa de guionista escrivint en un paperet quin volen que siga el tema de cada mini improvisació. Per torns, cada còmic proposa un joc per a muntar la història i a partir d'ahi: a fer-nos riure... M'ho vaig passar la mar de bé i per a muntar-me un plan de cap de setmana, jo també vaig improvisar amb èxit.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Maite et regalo una canÇo xula;

http://es.youtube.com/watch?v=qsbuMOWs3jU

Anònim ha dit...

Ah, la ciutat del video és Altea.
Cuida't molt!