dijous, de desembre 08, 2011

MiTjÓ a rATLleS BuSCA...


Sexe: Mitjó d'home

Edat: 4 mesos

Descripció: Ratlles grises i grogues. Amb puntera i taló grisos.

Situació actual: Desemparellat/Vidu/He perdut la meua parella.

Aficions:
Senderisme, esports de risc (rafting en rentadores, salt sense paracaigudes al cubell de la roba bruta...), estiraments, cata de formatges...

Buscant: La meua mitja taronja o, en aquest cas, mitjó.

Característiques que hauria de reunir la parella: Digueu-me clàssic, però m'agradaria trobar un mitjó com jo: masculí, a ratlles grises i grogues i amb puntera i taló grisos. Que siga bon mitjó, amb sentit de l'humor, formatger, sense forats i amb bona goma (és a dir, que es mantinga al seu lloc, però sense ofegar).

NOTA DE L'AUTORA: Sí, efectivament. Estic farta de mitjons desemparellats... Avui he sumat 3 diferents (i ni tan sols puc emparellar-los entre ells...). Quin drama mitjonil!

1 comentari:

Miratges ha dit...

De ben segur que al meu calaix dels mitjons hi pot haver més d'un candidat! Bé, en el meu cas, potser troba mitjó femení desemparellat, però crec que algun "arreglo" podem fer!