dijous, de maig 18, 2006

All yOu nEed is pOp

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Shibu!
Saps que n´hi ha una cançò del meu calamaro que es diu "All you need is pos" es del treball "El Salmón" en fi..

un beset m´ha fet festa.. i surts molt bé..

besets ja xarrem de cara el soparillo.. i sus crónicas.. jiji

supernena asul

Anònim ha dit...

Bon dia guapa! Doncs a mi m'han dit que sembla que tinc mal de queixals al muntatge... el cas és que si te fixes, tenen raó! jajajaja... la frase de "All you need is pop" l'havia vista per algun costat, que hi ha poques coses inventades avui en dia,però això de "All you need is pos", s'haurà de revisar com a una futura inspiració. Besooos

Anònim ha dit...

Holaaa, te ficat 1 comentari més a baix a "tot depen com ho mires" pero fique 0comentarios,que raro?.
Estásmoltbe a este muntatge, i el treball t'ha quedat xulo xulo,cuidat i ja parlem curasao
Estela $;-)
besikiss

Anònim ha dit...

Holaaa! ¿que tal elconcert de Arkanoid? ja que no ens veiem ens haurem de telefonar que si no ja et vore quan tornes de Amsterdam.
¿Com van els cursos intensius de informàtica? almenys t'ho passes beamb els companys. Tic unes ganes d'anar de viatge que no se que faré este estiu(Ampa de lluna de mel amb Gerard) i jo acabaré curran,porca vida! en fi queda el FiB que ens dona esperança!Muass curasao

Anònim ha dit...

Holaaa! ¿que tal el concert de Arkanoid?,ja que no ens veiem ens haurem de telefonar que si no ja et vore quan tornes de Amsterdam.
¿Com van els cursos intensius de informàtica? almenys t'ho passes beamb els companys. Tinc unes ganes d'anar de viatge que no se que faré este estiu(Ampa de lluna de mel amb Gerard) i jo acabaré curran, porca vida!
queda el FiB que ens dona esperança!Muass curasao Estela