dilluns, de juny 26, 2006

la NeVera

primera setmana sencereta d'estiu


7 comentaris:

Anònim ha dit...

Quina nevera més retro!
¿el imán que et vaig portar de El Grito el vas fer xapa o qué? ja t'en regalaré algún més per a que fiques les notetes que et deixo.
hija recalientate en el micro lo que tienes en la nevera (tu madre que habla en otro idioma).Ja s'apropa el divendres i tu i Xic_rural de viatge, que be os ho monteu!(ho sento pero Eduardo Noriega em te que ensenyar a mí el salto de la sardina desde el acantilat)així que aguita!Muass

Anònim ha dit...

¿Maite vindrás al final a les tasques?
tenm que despedirmos,eh?.

Anònim ha dit...

Maite ja no tornaré a entrar si puc ho puc evitar, disfruta del viatge i ja parlem avui.
Muass

Anònim ha dit...

estic esperan el meu torn per treballar al FiB, al final pringaré com sempre!!

Anònim ha dit...

jajajajajajajajajaja... a veure si tens sort, fas com si treballes i te'n pots fugir de concertets! Que la suerte te acompañe :P

Anònim ha dit...

Al final m'ha tocat treballar al camping del recinte, dijous i divendres de 18 a 24h (6 hores cada dia), i aixó que estic de les últimes (la 401)i en reserva.
Espero poder vore Pixies divendres i els altres concerts!!.
Muass

Anònim ha dit...

Maitiki Maitiki ¿quedem dissapte per coffee? Maria tb
&;-)