dissabte, de juny 03, 2006

NeuRes en xArxA

http://www.hoogerbrugge.com/

Han Hoogerbrugge és un artista holandès d'animacions digitals que he descobert gràcies també a la revista d'Estela. A la pàgina que he adjuntat hi ha els seus treballs, que són animacions interactives amb les que podem jugar amb el cos del seu alter ego. Pot resultar tan divertit com estrany i dessassossegant : un personatge ens espera, atent a les ordres que li donem a cada clic i això a la llarga, ens fa plantejar-nos coses, ens provoca sensacions dispars (per què m'enganxa fer que un home es colpege una vegada darrere una altra?) o, simplement ens fa riure.

Han Hoggerbrugge també és el creador d'Hotel que potser serà la telenovel·la del futur. En aquesta història hi ha un personatge, que és el Dr. Doglin, que treballa en un hotel investigant el que li passa a la gent després de sofrir accidents estranys a través d'uns tests que passa a cinc voluntaris. Es tracta d'una història de 10 episodis on la interacció de l'espectador amb els clics també és fonamental. Us adjunte ara una imatge dels personatges d'Hotel... només per l'estètica a mi ja em val la pena!




5 comentaris:

Fernando Bside ha dit...

Acojona mucho este personaje y esta web. Esta noche ya no duermo y eso que son las dos de la mañana.

Anònim ha dit...

Tienes razón, Fer, la paginita se las trae y, como mínimo, indiferente no deja. Veo que te ha enganchado, jejeje... a mi me pasa lo mismo... ¿y que's lo que tiene pues tengo de tooooooo? Un beso

Anònim ha dit...

Shibu tinc ganes de que acabe este infern, ara tinc un baixó i segur passarà ahir vaig vore una xica que va estudiar amb tu i no li funcionaba la tarjeta bus i li vaig dir si volie k li la passara pq em sonae k ere amiga teua, crec es d'Ingenieria Agrònoma,alta i pelroja,ja saps ki és?.Tambè em vaig trovar a Basi.¿Quedem divendres si sopeu després x cervezao avans amb maria i Lore? ufff! açó passarà en res pero mentres tant...
i tu k tal?
Besitos curasao Estela

Anònim ha dit...

Mi querido diario...como te contaba el otro día...;

es que soc la que més escriu açí,quin monòleg!! avui suposo os veig (del Sueco na de na)ale m'en vaig a estudiar Geriàtrica. Esta nit parlem
Muass curasao
Estela's monólogos

Anònim ha dit...

Shibu torno a ser jo (la de sempre) ei que tinc el correu Uji que ha superado la cuota home (te nasos sols me passe a mi de la Uji) no va i lo del Blogger em diu que no existe Ingerylaodisea,como que no existe!! en fi el password està be,així que Houston tenemos un problema!.
Dijous Geriàtrica i ja m'agafe la dili "crisis existencial" o "vagancia pura" es lo mateix, en fi ja et telefono pq correu KO,Muass Stella Macarney (no se com s'escriu, perque no aparegue sempre la mateixa)