dilluns, de gener 01, 2007

AñO nuEvO, viDa nUeVa


... redecora su vida

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Y me pregunto yo, ¿se pondrán compran cosas allí a buenos precios? jeje, Besos!

Anònim ha dit...

Bueno Fer... ahora estamos en la cuesta de enero e igual me planteo algun descuentito, pero las cosas de calidad no suelen rebajarse :P

Un beso!

Anònim ha dit...

tens tota la raó, l calitat no es rebaixe, i es que aixó és aplicable a moltes coses (ara parla Ioda en clau)i quan un no està quan et fa falta que estigue al teu costat, nena no perguem el temps que açó son 2 dies i un ja ha passat, avui estic, be millor no te dic com estic fins a la coronilla, a pastar fang !, i vaig a estudiar!

Anònim ha dit...

Este discurset no va dirigit a tu, eh?, és un desahogo, i que be es quede una, Au flor.

Anònim ha dit...

Maite no se que em passe, crec que tinc depressió post parto! o post deja seca la tarjeta!.Au vaig a ioga

Anònim ha dit...

Sí em vaig deixar tots els calers de la targeta pero no per a mí, sino x a la meua futura nevodeta (Raquel o Núria o Erika) encara que jo voto per Lucía o Alba. Quina impressió quan et pegunten al prenatal ¿desde cuando es usted madre per fer-te la tarjeta de client?, li volia dir que sols tinc un gat com a fill i prou. Estic a la Uji fent el gos, no estudiant que tambè se!!Au, muass perla

Anònim ha dit...

a Prenatal, millor dit.