diumenge, de juliol 08, 2007

GaNes de FesTiVaLs



No puc evitar-ho... quan més avança el juliol, més impossible se'm fa traure'm del cap la temporada festivalera (que, de fet, ja ha començat). La setmana que ve ja arriba el Summercase que segurament tindrà el millor cartell d'enguany... Artistes de culte com PJ Harvey, Air o els Chemical Brothers (el meu regne per veure'ls en directe), mesclats amb grups del present com Bloc Party, Kaiser Chiefs o Arcade Fire (apostes segures a les sessions de la desapareguda Queca) i noves bandes per descobrir com 1990s o The Hours (que comencen a sonar-me gràcies a Radio3).

La setmana següent ja tenim el FIB a Benicàssim, a la voreta de casa. I ací, sí que sí, senyor pirotècnic, ja pot encendre la mascletà que la Shibu té ganes de botar i veure suar els artistes a només uns pams. Combustible per alimentar-me no em faltarà (més que res perquè duc temps preparant-me per a l'event i empapussant-me molts discos dels convidats): Los Planetas, Devo, Fangoria (que també tocarà en el Sonorama i en el SoneArte el mes següent www.myspace.com/sonearteviveiro), Ok Go, Artic Monkeys, !!!, Cansey de Ser Sexy, Camera Obscura, Muse, Kings of Leon o The Pipettes entre d'altres... buf! no puc esperar.

Però agost tampoc se queda curt de cites festivaleres. A la terreta, el 18 ja tenim apuntat a l'agenda el So Music Event al Grao (a un tir de pedra també)... amb Najwa, Dorian, Triángulo de amor bizarro o Vanexxa. I més llunytet el II Natural Music Festival (el 3i 4 d'agost a El Ejido, Almeria www.naturalmusic.es), el Electrosonic el 24 i 25 a Burgos amb Jeff Mills o Tiga www.electrosonicfestival.com i més festivals que passe ja d'escriure perquè me vindran ganes i serà pitjor perquè al final ningú no se fa avant. En moments com aquests és quan em plantejaria fer-me una campanya d'autobombo i platillo rotllo "mujer blanca soltera (de bona família, amb piscina, guapa, solvent, coronada de virtuts i sobretot ben ben modesta) busca xic idem que se'n vinga a su vera alegrement de festival en festival "... podria no ser un mal començament :P

I per acabar aquesta parrafada festivalera, un enllaç divertit de l'Epi i Blas i el Primavera Sound http://www.youtube.com/watch?v=brfR3eTHyO0 i l'anunci oficial del Sonar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Lc78fAddEPE (que no és res de l'altre món, però es deixa veure i queda bé en el context). Bona setmana i poseu-vos coliri als ulls després d'haver llegit tant!

5 comentaris:

Estela ha dit...

Mira que estàs ficà en l'asunt!!, pues jo vaig ignorant de la vida al festival, be he escoltat alguns grups,però ja saps menejes la boca com si et sabieres la lletra i au, ja,ja em descollono jo sola!!

Shibuya ha dit...

Eiii, que el rotllo "aguanchú" i "lalalà....ohh yeah" també el faig jo! Però la clau està en moure els llavis a temps sinó queda com una escena del Mr.Bean en l'església jajajaja... em descollone jo sola també! Bona setmana Estela

Anònim ha dit...

Si que estic al día dels grups, pero no dels horaris. L'escena de Mr.Bean a l'esglèsia quan cante Aleluya ¿veritat? és molt bona, i quan va amb el mini tambè, espero que vinguen molts anglesos com mister Bean tambè...
Pd: No soc George Clooney, pero faig el que puc (you know que Latin King m'estic tornant!!)

Anònim ha dit...

Tu tranquila que te colocarem, i te buscaré un bon partit!. Ale vaig a vore a Casque!

Anònim ha dit...

Ademés eres pobilla rica, templà i guapa que és més que templà. Ale esta nit cervesa i cotorreo.
Mua