diumenge, de novembre 25, 2007

La VidA tE da sOrpreSas, sOrpreSas Te dA la vIDa...


Amb tota la il·lusió del món, el cap ple de projectes, un somriure estúpid penjat a la cara, el tema a la boca i una pilota de nervis a l'estomac, inicie un dels meus períodes de "MaiteIkea, redecora tu vida". M'he adonat, no sense sorpresa, que aquests canvis d'etapa comencen a fer-se habituals en els meus tancaments d'any... Sempre he cregut en la saviesa de la fraseologia popular.

Diumenge que ve, a hores d'ara, estaré a Barcelona. Tindré només un cap de setmana per canviar d'ofici, obrir l'armari, emmagatzemar amb cura la meua feina d'un any com a dissenyadora de taulells, i agafar de la perxa un treball com a correctora editorial i deixar-lo preparat per al dia següent.

Fa cosa. Les novetats que suposen els canvis sempre m'han fet un poc de vertigen, però estic contenta i expectant. Encara com tinc família i amics allà, però he de buscar una habitació, buscar el meu lloc dins un sector al qual sempre m'he volgut dedicar i buscar-me potser a mi també.

Me migdeixe els amics i l'altra part de la família, però la distància només és física i amb intermitències i aproximacions. Les novetats d'aquestes dues setmanes i les reaccions de la gent que m'envolta, m'han fet valorar més coses, els moments compartits i el que vull i em volen algunes persones... és bonic tot açò i m'ho duc també a la maleta, juntament amb la farmaciola, els meus post-its i totes aquelles coses que una persona necessita per "obrir en cas d'emergència".

M'autonomene cap d'expedició a terres catalanes; investigadora de carrers i carrerons, tendes, restaurants i cafés; cuinera forçosa sense tappers de la mare; reaprenent de l'art de fer amics; exploradora d'allotjaments en una selva quadriculada... en fi: Barcelona, que vooooooooooooooy!

PD: Aquesta imatge tan xula l'han dissenyada entre Enric (genio creador) i Maria (musa inspiradora). Em va fer molta il·lusió tota la nit d'ahir. Gràcies!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Te tirarem en falta sobre tot dos dissabtes al mes... Però com mola tindre una altra casa en Barna!!!!

T'estime bonicaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Anònim ha dit...

Maiteeeeee açó sense tú ni es vida ni es res, una piiiiiii m............ !!!en fi, seré feliç saben que tu ho eres allà disfrutan de la vida nocturna, del barri de Gràcia, i ja saps que et desitjo molta sort en el nou treball.
¿Avui tasques?
Mua wapa

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.