dimecres, de juny 18, 2008

ExPlOta, eXplOTame, eXplOoo...

Si haguera de sentenciar d'alguna manera el dia d'avui, ho faria amb la frase "A grandes males, grandes remedios".

No ha segut un dia per tirar coets. De fet, m'he arribat fins i tot a plantejar, en un de tants viatges cap a la cuina per fer-me una til·la doble, si en comptes de posar les bossetes d'infusió al got, feia un glop gran, me les posava a la boca i posava el cap al microones...

Afortunadament per a tots (dona de la neteja inclosa) avui m'han parlat d'un gran invent per a casos d'atacs de nervis com els d'avui que evitarien hipotètics vessaments de sang: el Puchi Puchi, que no té res a veure amb el Chiki, Chiki... o sí (vés tu a saber!). El Puchi Puchi és un invent nipó, com no, i és un simulacre de les bombolletes aquestes de plàstic que tots ens hem enganxat alguna vegada a esclafar al més pur estil "Cuando haces pop ya no hay stop". He descobert que l'invent aquest té pàgina web: http://www.puchipuchi.es/ i fins i tot un joc que vicia moltíssim i que em recorda molt al "Simon" aquest de les llumenetes (un dels jocs que sempre vaig demanar als Reis i que mai em van portar... :( snif).

El Puchi Puchi no és massa car, per 8€ tens el teu clauer de bombolletes per a desestressar-se. Estic pensant on el deuen de vendre; si és millor comprar-se el clauer, unes boles desestressants (no necessariament xineses, tot i que també desestressarien); algun animalet de goma per apretar-lo tot el dia imaginant que és el coll d'algú; una sessió de massatge amb xocolata (posats a demanar, tirem cap al dolç)... o alguna cosa semblant!

Bé, l'únic que sé és que fins que arribe el moment de decidir-me per comprar alguna cosa per als nervis, el més pràctic és finiquitar la tassa de til·la que tinc al meu costat, tancar la paradeta i anar-me'n a dormir... Així que bona nit senyors (i senyores) i repetim tots junts... AURICULAAAAAAAAAAR, VENTRICULAAAAAAAAAAAAR, AURICULAAAAAAAAAR...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Pots comprar una piloteta d'esponja (com la meua)als xinos per 0,75cèntims i curada!

Anònim ha dit...

Ei! Sóc la Roser, tu compi de despatxillo (compartim shin chans fusionats, jajajaj). Com ja t'he pogut informar akesta tarda.... ja tenim el nostre PUCHI PUCHI!!!!!
T'he comprat el blau cel, jejeje. Fins dimecres no el tindràs... (kins nervis...) Jo l'he provat ara i m'esperava més, pero és una frikiada ke no vegis!! jajaja
Apa noia, disfruta de la revetlla de Sant Joan i del pont!!!
Ens veiem dimecres i tindràs un PUCHI PUCHI en tu vida... :-)

Anònim ha dit...

Espero que et troves be, ja parlem de coses serioses per telèfon.
Ai el dissapte ja tens a Esteban per Bcn així que a vore si os troveu.
El grup que vaig demanar "The Gossip".

Anònim ha dit...

Res important, tranquil.la!
Cuida't

Shibuya ha dit...

Post de respostes:

Roser: nenaaaaaaaa, que és un vici el "Puchi Puchi"... bé que ho saps! bé que has de patir el meus cric-cric des de l'altra banda del vidre... has creat un monstre!!!! (Xavi també ens pateix en silenci, però ja ens tocava tornar-li-la, no?)

Inger: guapa! Tot va marxant per ací... Molta sort amb els nous canvis... Ens mantenim en contacte, besooooooooooooos!!!

Anònim ha dit...

Hola Shibuuu, soy David...A lo millor hauríes de provar a fer sons amb el meu sampler, que també es nipó y te uns cuadradets que fan passar hores!!! Bueno, tu ja saps que es això de passar les hores sense adonar-te, no???
Un PETÓ!