dilluns, de juny 02, 2008

TeMpoRadA de mOsQuiTs

Aquest matí, el primer que he vist en obrir els ulls ha segut un MOSQUITON... Naaaah, no és el que us penseu: cap mosquit de discoteca (d'aquests pesats que ronden de tant en tant...), dic un mosquit d'insecte (va bé especificar). Una altra especificació és que hi ha mosquits i mosquitONS... i aquest feia replantejar-se la pel·lícula Jurasic Park... podria ser possible que el mosquit, en xuplar sang de dinosaure, poguera evolucionar a un Mosquitosaurus Rex? podria ser que s'haguera matingut ocult (lluny de la ciència) fins el dia que li dóna per aparèixer a la meua habitació? perquè és això el que m'he trobat avui!

De la mateixa manera que Alfredo Landa agafava els trastos quan arribava el bon temps i marxava cap a la costa, a un apartamentet de lloguer, per veure sueques, els mosquits han triat la meua humil habitació per fer l'agost amb mi. Senyors, s'ha iniciat la temporada de mosquits! I jo que em queixava de les formigues!

Adormida i tot he pogut matar-lo (la meua paret és blanca i el mosquitON un tiarron del norte de metre noranta mínim, és a dir, fàcil de veure). La meua segona acció ha segut comprovar si el col·lega s'havia posat les botes amb mi... a primera vista no: cap picor estranya, braços bé, cames bé... d'acord, el bitxo era tan pesat que semblava no poder avançar cap a mi... però m'equivocava!

Directa al bany, encen el llum, me mire a l'espill i comprove que el meu llavi... ha mutat al de la duquesa d'Alba! Arrghhh! Només me faltava posar els dits a l'endoll! Però sóc positiva: he matat el culpable i m'he estalviat qualsevol operació col·lagen per uns dies... qui necessita cirugia estètica si té (o tenia) un mosquitON en su vida? Després, els meus morros i jo ens hem anat a treballar fent pucheros com la Jolie... demà ja serà menys!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Eixos morritos a lo Jolie!!, fent un treball per entregar avui, be baixant la discografia completa The Hellacopters,
cuida't

Anònim ha dit...

Deuuu quin finde m'espera, pringant fins divendres que be, molt ànims amb tota la feina que tens!!, nodeixemque la paranoia s'intale en les nostres cocorotes,
De una amiga que te quiere bien!