dilluns, de juliol 21, 2008

TiGreTon aL SuMmerCAse I

DiVendRes

Records del divendres de Summercase...

Los campesinos... Primer grup que vam escoltar, encara que fos des de la taquilla (PD: Sara, no es lo mismo, pero ahora los puedes ver desde aquí).

Mogwai... ambientals, hipnòtics i màgics... tot un descobriment que ens va electritzar a la primera de canvi i que va fer com Nokia: connecting people :)

The Raveonettes i el seu rotllo peli de Tarantino (amb mort i tot tancat al darrere del cotxe, o almenys era el que Tigreton s'imaginava).


Kaiser Chiefs i el seu Everyday I love you less and less... Tot un himne dels meus caps de setmana a la Queca, aaaaaaaaaais, quins records de Castelló! Pedazo concierto es van marcar els senyors... ole ole ole...


Tiga: Després d'intentar perseguir-lo per mil festivals als que no vaig acabar mai anant... vaig aconseguir ballar i gaudir de les sessions d'aquest bon home. I per a recordar-me'n, deixe una altra de les cançons bandera del festival: la seua versió de Kids de MGMT... acollonant, per a ballar i no parar!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ei eixe plat és com el que et vaig fer jo!! i que be t'ha quedat en eixos colors!.