diumenge, de setembre 14, 2008

MoSQuItS

Aquests insectes han segut els meus companys inseparables aquest estiu. Amb un poc de sort, espere que la tardor se'n porte ben lluny els mosquits de les 3 T: els trompeters, els tigres i els tocacollons, que, com la Trinitat, les ofertes del Carrefour o el producte aquest de les portes, no deixen de ser, en certa manera, un 3 en 1.

M'agrada la tela de topets, em fan gràcia fins i tot les sabates de sevillana, les tasses, borses, mitjons amb topets... però no m'agrada portar topets rojos a la pell. Enguany he arribat a contar, fins i tot vuit picades a una cama... bé, ni que tinguera la pallola! Encara que diuen que a Barna, aquest estiu hi ha hagut un atac massiu mosquitil... però això no em consola gens...

He trobat un anunci amb mosquits. La veritat és que preferiria que es quedaren a l'altra banda de la pantalla (i segur que no sóc l'única que ho desitja)... En fi, esperem que ja els quede menys mala llet per fer tanta picotada!