dimarts, de setembre 09, 2008

SiX dAys & WonG KaR Wai


Fa relativament poc vaig descobrir aquesta meravella de cançó: Six days de DJ Shadow (encara que la cançó original és Six days war de Colonel Bagshot).

En l'hipotètic cas que haguera de relacionar un verb amb aquest post, em sembla que no dubtaria massa... El verb "amarar" li escau perfectament a la sensació que em provoca: no només pel començament aquàtic sinó per la melodia gairebé marina que li trobe a tota la cançó i que em té mig segrestada rondant pel cap.

El video també és de deu o d'onze o de dotze: el signa Wong Kar Wai, director xinès de pel·lícules com Días salvajes (1991), Deseando amar (2000), 2046 (2004) o My blueberry Nights (2007) entre d'altres. Diuen que aquest videoclip d'avui el va fer al 2002, durant la producció de 2046.
A mi m'agrada trobar familiaritats, trets comuns com pinzellades de color, jocs de llums i ombres, esguards orientals o petits detalls que poden compartir les dues coses... Us animeu a fer de cercadors de semblances vosaltres també?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Molt bon gust! m'agarada la cançó i el clip. No m'estranya que estigues ocupada.
mua