dilluns, de febrer 04, 2008

GaLleTAaaas !!!


Ara mateix, el meu pis fa olor a cookies. I és que a Patrick, el nostre xef francés particular, li ha donat per fer reposteria. Porta dos dies seguits envoltat de xocolates, vainilla, farina, canella... ideant combinacions malèvoles per a tots els de casa. D'alguna manera, sent que el pis s'està convertit en la versió galletil de la pel·lícula Chocolat o siga, en tot un món de temptacions, que tinc, tot just, a la porta del costat.

I és que com la meua habitació és molt a prop de la cuina, jo sóc la primera candidata a patir els turments olfactius... És obrir la porta i notar olor a xocolata negra, anar cap a l'ordinador i notar un sentidet a caramel! emparrar-me i notar la vainilla per l'aire... Arrrggggh autocontroooooool! Com li passava al doctor Banner amb Hulk, quan note que s'arrimen aquests moments de debilitat, he de dominar-me per no deixar surar el miniTriqui que porte a dins i que em crida "Liberate" com cantava el Titi en sus mejores tiempos. Segurament, si aquesta nit em costa adormir-me, el meu subconscient començarà a comptar galletes que boten del forn, al banc de la cuina, del banc de la cuina al plat, del plat a la meua boca, 1, 2, 3, 4... La veritat és que a falta de res millor i més interessant, aquest podria ser un somni ben, ben dolç. Bona nit... i demà, més.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hala dixat d´històries, comprat un parell de paquets de galletes principe i fotetels, millor que sommiarho
unqueselsfotilisentenrebe

Shibuya ha dit...

Jajajajajaja... La veritat és que lamente comunicar-te que les cookies ja han mort, però sí, les galletes del principe, mano de santo també.