dimarts, de febrer 05, 2008

PorQue YO lo vAlgO, PorQue Eu meReÇo!!!

Avui és un gran dia! Aquest matí m'ha arribat un missatge multimèdia d'una de les meues excompis de la ceràmica. El missatge deia: "Des de la fira, el teu ambient"... Aleshores he vist la foto d'un bany d'un estand de Cevisama xapat amb una cenefa de les últimes que vaig fer i amb el decorat... quina emoció! La meua nena se presenta en societat com Sissi emperatriz ballant un vals a Viena!

Tot i que l'any passat ja vaig aconseguir que una de les meues peces estiguera a la fira també (però en un expositoret discretet de l'empresa Azulejo Español), enguany, he fet un comiat del sector ben valencià: amb mascletada i traca final! Segons les meues fonts, la cenefa formarà part de la sèrie Tribeka de Glass Ceramica i ha tingut tan bona acollida que ja els han fet comanda de peces! ole ole ole ole! He buscat a la pàgina web però encara no apareix al catàleg, supose que la penjaran després de fira, perquè ara és de les novetats que presenten... http://www.glassceramica.es/ Tocarà esperar!

I ja em veieu a mi, tot el dia d'avui amb el somriure aquest estúpid i remirant-me la foto del mòbil... Mola la sensació d'haver marxat d'un lloc amb bon peu (i amb dos orelles i rabo, que collons!). Coses com aquestes em fan pensar que tot és possible: si jo em vaig reinventar al novembre de 2006 treballant en un sector que no era el meu i me n'he eixit decentment... uns altres també poden fer-ho i jo també novament... només cal posar-li ganes i il·lusió. En fin, Pilarin, em deixe de filosofies que la tonteria m'inunda el cos quan pense en la criatura... serà això l'orgull de mare que diuen?