dilluns, de desembre 03, 2007

ShIbUya's shOw

1r dia de treball




Començar un nou treball a una ciutat gran (i a una empresa gran) i no tenir la sensació de semblar Paco Martínez Soria pujat a l'Euromed, és el primer repte que s'ha de superar per començar el primer dia a la feina. M'havia aprés el camí, vaig triar anit el modelet arreglat però informal (el casual wear tota la vida, vaja) i en creuar la porta de l'editorial he fet el possible per amagar la cistella amb els fuets, la gallina, les taronjes, navels i clementines, la fogassa i el borrego nugat al braç que anava canviant de tamany segons davant quins ulls em trobava.

Ser nova i valenciana no deixa massa marge per passar desapercebuda. Si no és perquè resultes una cara desconeguda (no sé si la gent s'hi fixa), és perquè et senten parlar. Ho dic perquè des del meu despatxet (sí, en tinc un meu meu meu!) he sentit "la valenciana... xiu xiu xiu xiu...". I és clar, no hi ha massa marge d'error... ummmm, on podria trobar un Sonotone?

De totes maneres, hi ha coses que el primer dia més val no saber. De fet, cal tenir espai al disc dur per assimilar noves informacions: on para la màquina de cafè, el bany, a qui preguntar els dubtes, on aconseguir paper... o retenir alguns noms de la gent dels voltants per no semblar més antisocial de l'estrictament necessari (o inevitable). La informació que no m'ha molat gens conèixer ha segut "el festivalito".

"El festivalito" per parlar prompte i malament és una "pequeña putada a los novatos". El dia 21, abans d'anar-nos de vacances, l'empresa fa un pica pica i aquells que hem segut contractats al llarg de l'any hem de distraure'ls durant uns 15 - 20 minuts, ja siga cantant, ballant, recitant o fent una obra de teatre... me mondo y me parto.... Donem gràcies que som vora una trentena i el mal pot dissimular-se... però què farem? quina finalitat té aquesta malèvola tradició? qui serà el de la primera fila? ÉS NECESSARI QUE ENS GRAVEN EN VIDEO?

Ja veieu... el meu primer dia a l'editorial té unes semblances un poc esgarrifoses amb la Bridget Jones. Demà tenim la primera quedada de novatos i la pluja d'idees... Si el mal ja està fet i la cosa va de veres (encara pense que siga una llegenda negra) i no es pot evitar l'inevitable, jo votaré per seguir el procediment Melendi: un botellón abans d'enfrontar-se a la bèstia... Demà més.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Grande Maite grandeeeeeeeeee!!!!!!
t'enviat mail