divendres, de desembre 07, 2007

ShibUya'S tOUr

Shibuya Jones en busca de la casa perdida


(Si us fixeu, últimament la meua vida té un Jones sempre a la cua... que si Bridget que si Indiana :D).

Bé, aquest és el primer cap de setmana llarg i amb pont que passe fora de casa. No tinc massa coses a fer i tampoc no és que conega massa gent encara, així que la cosa se presenta mooolt tranquil·la. La principal ocupació per a aquests dies és navegar en busca d'un pis, que no vol dir mirar un pis submarí ni amb cap inundació.

Tinc un mirat, em toca aquesta vesprada fer la primera visita de la meua vida... i em sent un poc com els dibuixos aquests animats on sona un timbre i algú obre la porta i veu una cistella amb un gran llaç i el gat de l'Srek fent ullets i un "meeeeeeeeeeeeeeeeeu" ben dolç. Trobaré algú que em vullga adoptar? Com serà el pis? i l'habitació? com serà la gent?

La pel·lícula Mujer blanca, soltera busca em passa també pel cap... no és gens bon senyal i fa un mal rotllo flipant si ho penses... ummmm.... opte per no fer-ho. Demà més