dimecres, de març 12, 2008

LeT's dAncE

Patrick, que fa poc que ha tornat de Paris, avui me comentava que allà hi ha un ball de moda entre els adolescents que se diu Tecktonik. Per explicar-me'l ha començat a moure's com un gogó epil·lèptic amb dosi extra de cafeïna. Feia moviments amb els braços imitant serps i movia la resta del cos com si no tinguera ossos... M'ha semblat curiós (i estressant també), li he preparat un dels meus tés Duerme bien i he decidit buscar pel meu compte a veure quin era aquest ball de moda mentre ell se recuperava de l'esforç:

De rebot he recordat que Marimarza em va parlar al Nadal d'un altre ball de moda entre els adolescents holandesos. Es deia Jump i aquest sí que és un ball realment cansat. Com la mateixa paraula indica, consisteix a ballar fent bots contínuament, això sí, en perfecta coordinació amb l'altra gent. Després de veure vídeos com aquests, una no pot evitar pensar un poc que m'estic fent gran (i mandrosa) per moure's d'aquesta manera...

Jumperstyle versió Lego: