divendres, de març 21, 2008

PupAbuBbLe

Fa relativament poc, passejant per Barcelona (òbviament, com si no?) vaig trobar al carrer Ample núm.28 una tenda de caramels ben particular anomenada Pupabubble. Ja m'havien parlat molt bé d'ella però encara no l'havia trobada... crec que va ser el descobriment més dolç d'aquell passeig i la recomane com a visita obligatòria per a tot llèpol amb curiositat.

Papabubble és la gallina d'ous d'or de Tommy Tang i Christopher King, dos dissenyadors industrials australians que van veure clar que el seu futur era la fabricació de caramels de disseny. Sis vegades al dia (jo vaig pillar un d'aquests moments!), a la tenda fabriquen caramels davant els clients. De manera artesanal, en fan amb forma d'escultura, de joia personalitzada o de la forma convencional de tota la vida... S'hi poden triar fins a 54 varietats i hi ha de sabors a fruites, espècies i herbes aromàtiques... Si teniu curiositat com jo, una bossa de 140 grams del producte d'aquest espectacle val 4,60 €... però, mira, un dia és un dia!

La pàgina web també és molt visitable. Entreu, entreu... i veureu el piset: http://www.papabubble.com/start.htm